30.03.2011

Intro

Kan like godt si det som det er med en gang; Jeg er ikke noen "skribent", så her blir det ikke mye å lese! Men bilder skal det bli. Uttrykker meg best bak kamera :-)
Dette bildet er tatt av min søster, Ane Augland, da hun var på besøk i februar. Jeg har investert endel i fotoutstyr. Objektivet på bildet er en Canon EF 600 f/4.0L (koster mer enn bilen min!)
Men det er verdt hver krone for hva jeg får igjen av livsglede. :-)
Bruker Canon EOS 7D til motiv som beveger seg (fugler, hunder etc.) og Canon EOS 5D Mark II til "stills" som landskapsbilder. Sistnevnte er jo også et fullformatkamera som gjør at jeg får med mye mer på bildebrikken. Men MYE tregere enn 7D'en.
....så ble det litt tekst her alikevel :)

1 kommentar:

  1. Skal bli spennende å følge deg og dine bilder.
    Hilsen en beundrer;-)

    SvarSlett